Merhabalar doğum yapalı 10 gün oluyor , korkanlar için bi nebze içinizi rahatlatmak istedim o yüzden doğum hikayemi anlatmak istiyorum 🙏🏻 Doktorum medipol üniversitesinde Saadet hanımdı . 38+6 haftamda suyumun azalmasıyla yatışım planlandı önceden çatı muayenesinde 2 cm açıklıgım oldugunu söylemişti doktorum . 12 de yatışım yapıldıktan sonra suni sancı verilmeye başlandı normal doğumun en zor kısmı burası kesinlikle sancıları doğru karşılamanız . Suyumu patlattıktan sonra asıl sancılar gelmeye başladı dakikaya düşüyor açılma arttıkça . İlk başlarda nefesle karışlamaya başladım sürekli ancak son saatler nefesimi kestiği icin bebeğimin kalp atışları düzensiz olmaya başladı o korkuyla kontrol etmeye çalıştım nefesimi . Sancılarımı hep duşta karşıladım suyun inanılmaz rahatlığı vardı . Akşamüstü 5 civarı bebek gelmeye vucudumu istemsiz ıkındırmaya başlamıştı 😌 Odada ıkındıkça kafası çıkmış meğersem doğumhaneye geçtik , doğru nefesle 2. Ikınmamda kucağımdaydı kızım 😍 İlk doğumum , kesisiz sadece 2 dikişle oldu doğumum . Ayrıca doktorumdan tutun ebelerden herkesten çok memnun kaldım Allah hepsinden razı olsun kafasında soru işareti olan varsa hiç tereddütsüz medipolu ( Pendik ) tercih edebilirler , bir an olsun bırakmadılar hep destek oldular 🙏🏻
10 günlük anneden tavsiyeler için 😅
Hastanede depend kurtarıcı kesinlikle ben 1 paket bitirdim .
3 pijama takımı yeterli sizin icin benim kanamam oldugundan iyiki yedek almışım diyorum
Yenidoğan kücük kıyafet almayın diyen kim varsa dinlemeyin lütfen ben dinlediğimden bebeğim çuval gibi üstlerle gezdi .
Sormak istediğiniz birşey olursa seve seve yanıtlarım😍 Allah hepinize sağlıkla bebeklerinize kavuşmayı nasip etsin inşallah 🙏🏻