Mizgin2020 damla_1 canım bişe sorcam benim de adetim dün du hala olmadım dün idrar test yaptm negatif çıktı sende yaptın mı idarar testi öyle bı durumla karşılaştın mi
ElifOncul 4.hafta …………..0-750mIU/ml 5.hafta…………..200-7000mIU/ml 6.hafta………….200-32000mIU/ml 7.hafta…………3000-160000mIU/ml 8-12.hafta……..32000-210000mIU/ml 13-16.hafta…….9000-210000mIU/ml 17-29.hafta…….1400-53000mIU/ml 29-41.hafta…….940-60000mIU/ml
damla_1 Kasıklarımda adet olacakmış hissi var agrı ara ara o beni korkutuyor zaten bende agrı olunca hep adet olacam diye bekliyordum
iey damla_1 korkmayın o ağrı oluyor. Yerleşme ağrısı deniliyor. Kan değerlerinizde çıkmış, endişelenmeyin.
Deletedmom424 damla_1 canım merhaba hayırlı olsun öncelikle. Benimde regl olacak gibi bel ve kasık ağrısı oluyordu 5 gün inatla test yapmadım ben regl olcam biliyorum ağrılarımı tanıyorum dedim şuan 20 haftalık hamileyim. Benimde bir düşüğüm olmuştu korkma Allah sağlık versin dikkat et kendine
Bsrozdmr1305 damla_1 öncelikle hayırlı olsun ❤️Başka belirtiniz var mi benimde adete az kaldı aşılama oldum bu ay kasıklarımda ağrı var ama göğüs vs belirti yok sizde var mi merak ettim 🙈
iey damla_1 benim 4+0’da 206 idi. Ama bu oran kişiden kişiye değişir. 3+5’te 45 ile öğrendim mesela. Regl günüme 2 gün vardı.
damla_1 Deletedmom424 merhaba aynen benimde bahsettiğiniz gibi 2 gündür ara ara kasık agrım vardı sürekli lavaboya gitmiştim acaba adet oldum mu diye bugünde dayanamadım bayram hediyesi olsun bize dedim çifte bayram oldu 😊inşallah rabbim önceki kimyasal oldu bu sağlıkla olur
Angels-35 Bsrozdmr1305 merhaba bende bu ay aşılama yaptırdım gögüs hassasiyetim var ama adet döneminde hep olur anlayamıyorum kasıklarımda çok agrı olmadı bugün test yaptım silik çizgi çıktı adetime 1 gün kaldı inşallah vardır
damla_1 İdrara sık cıktım özellikle bugün ama neredeyse 10 gündür idrarımı yaparken yanma vardı bende idrar yolu enfeksiyonuna bagladım
damla_1 TunarinAnnesi nisan ayında ilk gebeliğim kimyasaldı ozaman adetten 1 hafta önce akıntı başlamıstı ama bu sefer olmadı sadece idrarda yanma sık idrara gitme oldu
Kartala Merhaba, transfer temmuz 20sinde oldum. 29da beta hcg 5 cikti. Doktorum olumsuz. Dedi ilaclari biraktik. Sonrasindadegeri artan olan var mi? Kanama olmadi bugun 10 gunum.
Zeynep_cagdas damla_1 sen içini ferah tut, değerin çok iyi 💞 ben de buna yakın bir değerle öğrenmiştim şimdi 12+6yım🥰
Kartala Zeynep_cagdas 4.gun embriyosu 4aa ve 4ab kalite dediler. İkiz yerleştirdiler. Dr olumsuz dedi.ne yapacagimi sasirdim.
damla_1 Zeynep_cagdas yaaa çok teşekkür ederim gönlüme böyle ferahlık veriyorsunuz inşallah rabbim hepimize nasip etsin
TunarinAnnesi damla_1 Sag salim Guzel gebelik gecirirsin InsAllah canm bizleride Dualarinda unutma 🙏🥰