damla_1 Bugün 2.gün olacak ve test yapmadım adet olacakmışım gibi ara ara sancım oluyor ama bilmiyorum bir yandan hemen yapmak istiyorum sadece çok üzülmekten korkuyorum
ElifOncul damla_1 Umarim hamilesindir saglikla bebegine kavusursun🙏🏻 Ama degilsen de asla dunyanin sonu degil bunu hic unutma, zamanini bekliyordur☺️💕
Hazalveannesi damla_1 insallah sende güzel haberler alırsın canım rabbim seni ve tüm isteyenleri sevindirsin🤲güzel haberleri bekliyoruz😍
damla_1 Çok sagolun sadece korkuyorum nisan ayında kimyasal geçirdim inşallah sorun olmaz bakalım halen şoktayım
Gokalpozge1 damla_1 genellikle kimyasal gebelikten sonra daha çok sağlıklı oluyor bebişler içini ferah tut canım benim ❤️ benimde erken doğumum oldu yeniden hamileyim 8 haftalık korkmuyorum ümitsizliğe kapılmıyorum sende öyle yap
Zeynep_cagdas damla_1 sen içini ferah tut, değerin çok iyi 💞 ben de buna yakın bir değerle öğrenmiştim şimdi 12+6yım🥰
Simra_arel damla_1 kimyasal gebelik belirtileri nasıldı canım benimde sanırım var cevap verir mısın lütfen
Mizgin2020 damla_1 canım bişe sorcam benim de adetim dün du hala olmadım dün idrar test yaptm negatif çıktı sende yaptın mı idarar testi öyle bı durumla karşılaştın mi
iey damla_1 benim 4+0’da 206 idi. Ama bu oran kişiden kişiye değişir. 3+5’te 45 ile öğrendim mesela. Regl günüme 2 gün vardı.