Bende reglim gecikince anladım adet ağrısı gibi ağrı vuruyor alt bantlara adında çok hafif yerleşme kanaması yaşıyorsunuz adet sanıyorsunuz ama değil çok hafif oluyor zaten lekelenme tarzında. Regl 2 gün geçildiğinde idrar da çıkıyor önce silik çıkıyo daha mercimek kadar olduğu için 10 dakika sonra çizgi kendiliğinden koyulaşıyor. Benimki şuan 5+3 Te. Dilerim hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız🤲🏻🙏🏻