ogretmmenanne Gokalpozge1 2 hafta önce ayın 20sinde biz de öyleydik 6+0ken 4+2 gösterdi ve bebeği de göremedik. 2 hafta sonra 27sinde ptesi gittik tam 8 haftalık olmuş dedi ultrason da 8+1 verdi zaten. Bebeği kalp atışını gördük. Açık kapanıyor. Bizim kapandı ilk aydan. Şimdi sizin gibi 8+3üz
Rehile ogretmmenanne İnŞallah tez zamanda bizimkide kapatır arayı🤭 salı bizimde 1 hafta 1gün olucak Gidicem dr ama başka belki kapatır sizin gibi
Gokalpozge1 ogretmmenanne maşallah size ben en son 1 buçuk hafta önce gittim nasipse bayramdan sonra tekrar gidicem zaten 10 haftaya kadar kapanıyor ❤️
ogretmmenanne Rehile Doktorum ilk 3 içinde kapanır ara demişti ama ben bebeği de görmeyince korkmuştum çok şükür 🙏 darısı size
sezeny merhabalaar 8+3 üz bizdee sıcaklar da bulantılarla ilerliyoruz sağlıklı olsunlar da napalım katlanırız 🙏🏻😍😍
pptya01 Gokalpozge1 9 haftalık değil kaç haftalık bakalım her geldiğinde geriden geliyor demeyelim dedi ultrasonda ölçtü 7 haftalık dedi öyle not aldık geç döllenme olmuştur dedi
Ruzgarperisi ogretmmenanne merhaba bişey sorcam. Dün son adete göre 10+1 di dün. Ama ultrasona göre 8+5 te kalmış gelişimi. Nasıl olurki ben 7+1 haftada kalp atışını duymustum hatta kesenin icinde bebeği de görmüştüm.ama şimdi ultrasonda bebek görünmüyor küçücük kalmış diyorlar.gelisimini devam ettirememis. Böyle ola bilirmi ki.ben bütün belirltiler hiss edərkən .bulantı oluyordu.arada bir kusmam. Sadəcə kese büyümüş diyorlar.bebek yok gözükmüyor. Dünden beri çökmüş haldeyim.kurtaj olmam gerek.p.tesi yapacaklar.yoksa beklemem için bir sebep yok dimi.kayinvalidemin komşunun gelininde de aynı şey olmuş 2 aylık gozukmemis kaç doktora gitmişler sonra bir doktor 10 gün sonra gel demiş.o zaman bebek görünmüş. Ağustos sonu dogurcak.. o kadar çok kotuyum ki şuan. 3kez bebeğimi kaybettim😔
Susaminannesiii ogretmmenanne bir benimki korkutmus galiba direk 10 gün geri diyo suratı asıldı. Bebek varmış dedim kalbi bile atıyor ama düzenli adet döngüsü olan bir insan 10 gün gec döllenmesi biraz zor dedi bir hafta sonra gel geri mi kalmıs dedi. Gititgimde tam bir haftalık büyümüş bebek ama acık hala aynı. 3 hafta sonra gel dedi içime kurt düşürdü 2 hafta dolmadan baska bir doktora gidicem.
Ladyssss Rehile tam olarak nerede yazıyor canım kaç seninki? bak bu da benim ki yorumlayabilir misin acaba?
Rehile Ladyssss Sizin daha kese canm Kese olunca Crl Yazmaz O bebek ölcümü oluyo Kese ölçümü GS yazar ben 8+1 Rim sizinde qaliba daha yeni Normal daha bişey yazmaması Tam nerdeyse kestim böyle yazıyo bende sağ aşağıda
Ladyssss Rehile aynen canım benim henüz bebek göremedik🐣 şimdi anladım inşallah bizde tez vakitte görürüz allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
NerminBal Biz de bugün tam 8 haftalık olduk 🥰 Nasıl besleniyorsunuz ben pek birşey yiyemiyorum bu yüzden korkuyorum bebeğim beslenemiyor diye bir şey olur mu?