ogretmmenanne merhaba bişey sorcam. Dün son adete göre 10+1 di dün. Ama ultrasona göre 8+5 te kalmış gelişimi. Nasıl olurki ben 7+1 haftada kalp atışını duymustum hatta kesenin icinde bebeği de görmüştüm.ama şimdi ultrasonda bebek görünmüyor küçücük kalmış diyorlar.gelisimini devam ettirememis. Böyle ola bilirmi ki.ben bütün belirltiler hiss edərkən .bulantı oluyordu.arada bir kusmam. Sadəcə kese büyümüş diyorlar.bebek yok gözükmüyor. Dünden beri çökmüş haldeyim.kurtaj olmam gerek.p.tesi yapacaklar.yoksa beklemem için bir sebep yok dimi.kayinvalidemin komşunun gelininde de aynı şey olmuş 2 aylık gozukmemis kaç doktora gitmişler sonra bir doktor 10 gün sonra gel demiş.o zaman bebek görünmüş. Ağustos sonu dogurcak.. o kadar çok kotuyum ki şuan. 3kez bebeğimi kaybettim😔