Ladyssss Rehile tam olarak nerede yazıyor canım kaç seninki? bak bu da benim ki yorumlayabilir misin acaba?
Gokalpozge1 Rehile aman vallahi özele git verdiğin paraya değiyor inan bana ben bundan sonra ne devlette doğururum ne de kontrole giderim 70 TL muayene ücreti zaten 1 hafta içinde gidersen tekrar ücretsiz oluyor ☺️
pptya01 Gokalpozge1 benim de 2 hafta geç döllenmiş. Döllendiği tarihi saydı doktor 7+5 şuan normalde 9+4 olmalıydı
Gokalpozge1 pptya01 önemli bir şey değil zaten geç döllenme sadece bebeklerin canı rahime geç tutunmak istemiş☺️ ayrıca soranlara 8 haftalık diyorum insanlara tek tek geç döllenme diyip uğraşamam 😂 nasıl olsa haftasını yakalayacak ❤️
Gokalpozge1 Rehile özellikle akraba kısmına anlatmak çok zor o yüzden kayınvalideme bile söylemedim 😂
Aysn6767 Bizde 8+1iz 🐣 çok bulantılı aşırı halsizim. İlaç verdi doktor kusma icin ama ilaca rağmen kustuğum oluyor :( yatıyorum tüm gün biraz oturmaya calısıyorum zor duruyorum resmen sıcaklarda bir yandan bi an önce eylül gelsede ferahlasak :(
Aysn6767 Gokalpozge1 oyyy çok zor ya kendinizi kollayın ben ki yaz mevsimini çok severdim sanırım hamilelikle cok zor geldi
Rehile Aysn6767 Belki gecer yaa haftalar ilerledikce Bend ehep belirrtim yok bişeymi oldu derdim Hep olsun isterdm