Dzeyy geçen hafta perşembe günü oldum şimdi tam 14 haftalığız.Ameliyat iyi geçti çok şükür spinal oldum doktorum bebeğin etkilenmesin dedi kabul ettim ama benide sakinleştiriciyle uyuttu bi şey hissetmedim..1-2 gün sancım oldu lekelenmem ve kanamam olmadı şükür dün kontrole gittik hiç bi sıkıntı yok hamd olsun normal hayatıma yavaş yavaş dönebileceğimi söyledi doktorum iyiyim hamd olsun 🤩