Merhaba,oncelikle Rabbim hepinize saglikla sihhatle evlatlarinizi kucaginiza almayi nasip etsin🤲🏻 serklaj konusunu internetten arastirdim fakat size de birkac sey sormak isterim. Aranizda ilk gebelikte bu sorunu yasayan var mi? Illa kanama veya lekelenme belirtisi mi olmasi gerekiyor? Hangi muayenelerde ya da olcumlerde ortaya cikiyor bu durum(serklaj)? 10 haftaligiz bizde kafami kurcalayan bi durum vardi doktorum alttan muayene ettiginde yerlestirdigi aparat canimi cok yakti ve daha da kasilmama sebep oldu, o da cok tutmadan ben bisey goremedim diyip birakti..islem cok kisa surdu anlayacagijniz. Benim durumum da ara ara devam ediyor? Iki hafta sonra tekrar kendisinden muayene etmesini isteyecegim.