Shebi şöyle ki eğer planlı yapıldıysa çogu doktor yapıyor ama benimki acil serklaj olduğı için rahim ağzı uzunluğu diye bişey kalmamıştı zaten 13 mm ile dikiş atıldı ondada dikiş tutulduğu içn uzama olmadı vs olmadı doktorumda ölçmedi hiç sorduğumda bu saatten sonra önemli olan dikişlerin durumu ve dikişlere baskı olup olmadığı demişti ama mesela planlı yapılan serklajda atıyorum 30 mm ile dikiş atıldı Erkenden önlem alındığı için 40 mm falan çıkanlar oluyo bazen düşüyo bazen yükseliyor bende hem 13 mm düşmüştü hem hunileşme vardı hemde 1 cme yakın açılmam vardı o yüzden uzamadı hiç doktorumda ölçmedi çok şükür bi baskı vs yapmadı bebişim bu haftaya kadar geldik