Dsa bende ilk onu sormuştum 😅 İlk doktorum ikizde sezeryan oluyo sadece dedi de sonradan değiştirdim o öyle demedi her yerde normal yapmayı yapmayı kabul etmiyo. benimde şuan ikiside baş baş bayadır aynıydı hep pozisyonları 😄 Doktor çatın da müsait dedi bakalım inşallah normal Doğumda daha kolay toparlanılır herhalde