Arkadaşlar bu ikiz gebelik te akrabalarda da olması şart mı yani genetik diyorlar akrabalar da varsa olur diyorlar bnm beta değerim her iki günde bi 4 katı artı hatta daha fazla 6 buçuk haftalığım kese bir tane ama sonra iki de olduğu oluyormuş duydunuz mu böyle bir şey