selda07 benimde aslında 31.haftada sancılarım başlamış hastaneye gittim yatış verdi iki gün serumlarla durdurdular açıklık vardı 2 cm sonra stabil olunca eve gönderdi bugün gittim kontrole hala aynı açıklık değişmemiş evde yatıyorum😣 sürekli yatmanın çok faydası oluyo bir iki hafta daha dururlar inşallah böyle giderse🙏 kilolarına da 2130 2030 dedi