Esma1290 Ayseirem-61 oofffofff aynı bende öleyim . Yürümek istiyorum ama yok sıcak hava hemde berbat bı nem var yürüyemiyorum😔😔
Merveee07 Esma1290 canım benim normalde gunumu doldurmam 17 Ağustos normal doğum olmayacağı için sezaryan günü aldık o yüzden 7 Ağustos sağlıkla gelsinlerde günün önemi yok 🙏😍
Esma1290 Nur8lina ayy ne çok Ağustos annesi varmış Allah’ım sağlıkla kucaklarimiza almayı nasip etsin inşallah🤲🥰
Burcu_yildiz_0 DeReNAsYa benimle aynısın ya😊 salı günü suni verecek 40+2de olmazsa sezeryana alacak 😏🙄
DeReNAsYa Burcu_yildiz_0 dalga konusu olduk artik teyzemler bile dişlencek sonra cikcak daha dur diyolar 😅 cinsiyet ne sizin
Esma1290 Sude_uzum01 son 1 aydır hamileliğimi hissettim. Hiç zorlanmamistim 😬 ama son 1 ay bitirdi beni. Allah’ım bu günüme şükür tabiki Rabbim isteyen herkese yaşatsın bu güzel duyguyu 🤲🥰
MNaz Gulnar20 maalesef bugün tam 40+0 olduk hiç bı belirti yok nst de sancı da çıkmıyor kendi doktorum izne gitmiş bugün ilk defa başka bı doktora gittim oda bekleme taraftarı bir hafta daha bekleyelim dedi ama iri bı bebek dedi iyice strese girdim.😏