MNaz Gulnar20 maalesef bugün tam 40+0 olduk hiç bı belirti yok nst de sancı da çıkmıyor kendi doktorum izne gitmiş bugün ilk defa başka bı doktora gittim oda bekleme taraftarı bir hafta daha bekleyelim dedi ama iri bı bebek dedi iyice strese girdim.😏