MNaz Esma1290 aminnn inşallah şuan normal bekliyoruz ama daha çatı muayenesi falan da olmadım doğum başlayınca yapacakmış doktor bekliyoruz öyle bakalım 🤷
Esma1290 MNaz bana geçen hafta yaptı doktor. Gayet uygun normal doğum a dedi. Hatta ben hiç sıkmadım kendimi . Sen çok rahat doğum yaparsın hemde dedi 🙄 ama gel bana anlat.
Esma1290 Mehtappilot ah o sürprize okadar ihtiyacim var ki 🙈 ama babamızı beklememiz lazım bide erkek çocukları geç oluyor diyorlar tabi ne kadar doğru bilmiorumda
Esma1290 kedilervekaranfil hiçbir belirti yok bende de inan . Bide yürüyüş felan da yapamıyorum ona da moralim çok bozuk ya
Esma1290 Pelin55 yaa bugün sezeryan olan bı arkadaşımla konuştum hayirlamak için aradım ama pişman oldum. Keşke karnimda kalsaydı çok kötüyüm felan dedi. Ameliyat yerim cde çok ağrı var fln diyince sezeryandan daha da çok korktum
Hll34 F6- ayy, benimde son 10 🤦🏼♀️ ara ara sancım oluyor bu sefer geliyo heralde diyorum bakıyorum yine yalancı sancııı cok ağırlaştım bide havalar cok sıcak şu son 10 15 günler hç geçmiyor valla yaa 😱 millet 38 haftada doğurdu ben hala doğuramadım 😔
Esma1290 kedilervekaranfil hatayliyim memleketim hissedilen sıcaklık 39 40 geçiyor nem zaten berbat ve bende çok rahatsız oluyorum oyuzden yapamiyorum son 20 gündür fln
Esma1290 Ayseirem-61 oofffofff aynı bende öleyim . Yürümek istiyorum ama yok sıcak hava hemde berbat bı nem var yürüyemiyorum😔😔
Merveee07 Esma1290 canım şafak 8 mi 9 mu bilemedim 00.00 geçmişiz şu an 7 Ağustos benim bende acayip heyecanlıyım sağlıkla gelsin bebislerimiz inşallah 🙏🐣
Esma1290 Nur8lina ayy ne çok Ağustos annesi varmış Allah’ım sağlıkla kucaklarimiza almayı nasip etsin inşallah🤲🥰