NazLByrmgLuu ben her ürünü aldıgımda mutlaka yazıyorum satıcıya ne zaman gelir diye ilgili davranıyorlar. Bi ptt yurtdışı kargo sorgulamadan sorgulatsana canım gönderi no ile bir kere benimde kargom gelmedi sorgulattıgımda gönderinin iptal oldugunu gördüm satıcıya mesaj attım tekrar gönderdi