Naznaz NazLByrmgLuu ben her ürünü aldıgımda mutlaka yazıyorum satıcıya ne zaman gelir diye ilgili davranıyorlar. Bi ptt yurtdışı kargo sorgulamadan sorgulatsana canım gönderi no ile bir kere benimde kargom gelmedi sorgulattıgımda gönderinin iptal oldugunu gördüm satıcıya mesaj attım tekrar gönderdi
Busranagme BBYaman Can'ım gelıyor Aslında ptt de sıkıntı oluyor sürekli gelmedi diyor . Beni en sonunda aradılar 2 ay sonunda kargo geri gidecek diyerek . İyice sor PTT'ye Can'ım
Naznaz http://gonderitakip.ptt.gov.tr/ O sipariş no yu kopyalayıp bu linkteki barkod no kısmına yaz güvenlik kodunuda gir nerede ne durumda cıkıyor
Naznaz NazLByrmgLuu link gönderdim canım http://gonderitakip.ptt.gov.tr/ buraya girip yazacaksın sayfası aşağıya doğru indir dökümanı cıkıyor
Naznaz Sitede yazan menşei ülkesinden yola cıktı fln hikaye yanlış gösteriyorlar benim daha yurtdışında görünürken bana ulaşmış oluyor kargolarım en dogrusu pttden sürekli sorgulamak
Naznaz Kodu yanlış giriyor olabilir misin canım siparişin takip kısmında çıkıyor sipariş no diye uzun bir kod baya
NazLByrmgLuu Naznaz yoo dogru giriyorum sürekli böle oluyor 😞🤭 türkiyeye gelmemiş olabildiğinden olmasn
Naznaz NazLByrmgLuu bilemedim ki canım siparişi verdikleri an o numarayla giriyorum adım adım nerede oldugu yazıyor beş altı senedir böyle bakıyorum hiç hatayla karşılaşmadım niye cıkmıyor ki bilemedim 🤷♀️
MerveUsalKaya NazLByrmgLuu evet maalesef şöyle söyleyim en geç 2 ay filan çok daha uzuyacağını sanmıyorum
Findikurdu Duru bende o hevesle girdim aliexpress e ama malesef o anlasma alibaba diye bi siteyle yapilmis, aliexpress gibi bi site yani 🙁