Nesrin54 benim yatışımı yaptılar canım doğumhanedeydım acılma yok sancı yok bebegın kalp atışları yuksekmiş sadece suan servise cıktım ara ara ntsye baglancakmısım acılma olmadan allah kimseyi doğumhaneye sokmasın aman her gelen çatı muayanesi yapıyor😫