kedilervekaranfil adet sancısı saat başı gibi vuruyor ama canımı yakacak derecede değil açıkçası. Devamlı hissediyorum son iki gündür sadece 3 kere çok şiddetli canım yandı geçti düzenli şiddetli sancım hiç olmadı öyle vurup geçiyor. Ama işin ilginci çok hafif hissettiğim sancılar nst de yüksek göründü, suni sancıya gerek duyulacak gibi 🙁 1 cm açılma ilerlemişse yarın doğuma alırız dedi heyecanla sabah olmasını bekliyorum. Normalde istemiyordum bayramdan sonraya kalsın diyordum ama hareketlerini çok az hissettiğim için korku sardı korkmaktansa kollarımda olsun bebişim dışarda kilo alır 🥰