Bktbll Rarslanca1 sancı o zaman canım süresine bakta doktora git bende şimdi kontrole geldim bakalım ne olucak
Marryy Bktbll çatı muayenesinde kafası çok yukarda demişti doktor kafa aşağı duruyor ama kanalla alakası yok😂
Bktbll Nesrin54 benim yatışımı yaptılar canım doğumhanedeydım acılma yok sancı yok bebegın kalp atışları yuksekmiş sadece suan servise cıktım ara ara ntsye baglancakmısım acılma olmadan allah kimseyi doğumhaneye sokmasın aman her gelen çatı muayanesi yapıyor😫
Nesrin54 Bktbll aa acılman yoksa neden aldilar kalp atisi mi tek neden? Sen ne sikayetle gittin merak ettim
Bktbll NidaTrk93 yatışmı yaptılar canım ne diyorlar peki biz şimdi normal doğum yapabilicekmiyiz anlamadım suan benim kalp atışları düzelmiş ama hastanedeyim bide hep çatı muayanesi yaptılar az kanlı kahverengi akıntı geldi
Bktbll Nesrin54 benim kontrolumvardı canım ntsde kalp atısı yuksek cıktı ondan yatış yaptılar acılma yok sancıda yok
Bktbll Nesrin54 canım suan kalp arışları duzelmiş ultrosona alıcaklar gene acılma hayla yok sancıda ona göre sanırım taburcu edicekler
Bktbll Nesrin54 amin inşallah ben cok korkmaya başkadım ya böyle görünce bilmiyorum allah yardımcımız olsun gene alttan muayane oldum acıklık yok 40 haftaya kadar yolu var diyor doktor bi sorun olmassa🙈
Esesim Bacak arası kemiklerim mi diym artık tam olarak neresi oluyorsa o kısım sanki kırılıyor gibi ağrı var bende. Karnım aşağıda duruyor bence benim bebek yolda 🙄 38. Haftanın içindeyim