Zeynepmese Bktbll yaa hemoroit olman kötü olmuş inşallah zorlamaz normale. Benim aksine afedersin bol bol büyük tuvalete gitmeli geçiyor günlerim 😑
Bktbll Zeynepmese evet canım ya perşembe günü gidicem sanırım genel ceraha yolluyorlarmış kanamasa durduk yere kanıyor inşallah gecer
Mntpl Rabikk_ benimde sizle aynı tarihlerimiz 39a girdik ne sancı ne su ne nişan sadece Karnım sertleşiyor aşağıya baskı yapıyor ayakta durunca hepsi bu, bayrama kadar doğsa diyordum ama işte
Rabikk_ Mntpl aynen benimde sadece karnım sertleşiyor. bebeğinizin ayak hareketlerini karnınızın tam olarak neresinde hissediyorsunuz? Mesela ben göbek deliği hizasının sap tarafında baZende yukarıda mide altında
Nesrin54 Bktbll nişanım geldi ctesi Pazar sabahı da cok az kalan parca geldi sanırımm Onun dısında geceleri cok sancım oluyor ama gunduz bisi yok🙈🤗
Bktbll Nesrin54 hadi hayırlısı canım bende yarın gidicem çok merak ediyorum ne dicek bende hiç bir belirti yok
Nesrin54 Bktbll bakalım ben de cok merak ediyorum ama normal dogumu bekledigimiz icin gonderedeblir blmiyorum hic🤷♀️
Bktbll Nesrin54 banada öyle geliyor canım ben sancım falan cıkıyorsa erkenden yatırın beni dedim hiç oralı bile olmadılar😂
Karadenizf Bktbll herkes bayramdan önce gelsin diye uğraşıyor gördüğüm kadarıyla 😁😁 bizim de bugün 38 bitiyor 3 gün önce düzenli sancılarım çıktı açılmam başlamıştı ama tık yok hala, bayram tatilinde gelirse nöbetçi doktora kalırsak korkusu var herkeste 🙁🙁
Bktbll Karadenizf valla bende de o var bi bayramda gelirse nasıl olur naparız bilmiyorum bende sancı falan da yok hiç nişanda yok ☺️ Normalde usg olçümlerine göre 26 temmuz demişlerdi önden gidiyor biraz diye ama bişey yok suan
Karadenizf Bktbll ben nişan mı geliyor yoksa çatı muayenesinin lekesi mi onu bile anlamıyorım 3 gündür leke geliyor ama tık yok. Bebek hareketleri de duruldu çok yavaş hep aynı pozisyonda anlam veremedim korku sardı 🤷♀️
Nesrin54 Bktbll Latifeunalsoydan Bebek ilerlemis benim ama hani dr bana gore yorumladı yanlis yonlendirmek istemem oyuzden :) Benim bebege destek olmasi icin ıhlamur adacayı icmemi onerdi Bir de 1 saat yuruyus yapmamı