Bktbll Öncelikle merhabalar acaba ne zaman doğum başlar nasıl sancı olur merak içinde bekliyorum her hafta kontrollerim var ntsde sancı cıkmıyor bende de sancı yok sadece karın sertleşmesi ve toplanması dışında
Rabikk_ Bktbll bende şuanda güle güle 38. Hafta diyorum;) en başından beri 38. Haftada doğurcam hissi varsı ama öyle olmadı. Bugun nts de 0 sancı :( gün geçtikçe hwycan yerini stres ve korku alıyor
Marryy Bktbll sizinki yine sertleşiyor benimki sadece bazen ayaklarını topluyor o kısım sertleşiyor birde öne geldiğinde iskeletinin sertliği oluyor o kadar 38+4 olduk ne sancı ne açılma ne nişan bari kanala yerleşse o da yok🤦🏻♀️
Zeynepmese Bktbll bende 38 oldum. Ne sancı ne karın düşmesi ne nişan hiç bir belirti yok 😊 artık çok zorlanıyorum birde ayaklarım mayalı poğaça gibi oldu 🤭 yarın doktor kontrolüm var bakalım ne diyecek 😊
Bktbll Rabikk_ aynen öyle canım artık tetikte bekliyorum bende de sancı yok adet sancısı gibi agrı olurmuş oda yok korku stres heyecan hepsi var 😇
Mntpl Rabikk_ benimde sizle aynı tarihlerimiz 39a girdik ne sancı ne su ne nişan sadece Karnım sertleşiyor aşağıya baskı yapıyor ayakta durunca hepsi bu, bayrama kadar doğsa diyordum ama işte
Bktbll Marryy ya bende de yok kanala yerleşme baş aşağı pozisyon almış ama kanala girmemiş başı oturmamış hala diyor doktor yani evde de hareket halindeyim ev temizliği yapıyorum yavaş yavaş yürüyorum anlamadım bende ne zaman yerleşirlerki
Bktbll Zeynepmese benimde perşembe günü kontrolm var bende bide cok afersiniz 4 gün once hemoroit oldu bazen kanaması durmuyor doktora gittiğimde söylicem umarım normal doğumu zorlamaz başıma ilk defa böyle bişey geldi bekliyoruz bakalım bazen benimde ayak bileklerimde şişme oluyor sonra iniyor
Busealp Zeynepmese yaa bende 38+2günlük olduk kızımla çok fazla ayaklarım ellerim şişiyor🤷🏻♀️Bi çaresi yokmu bunun
Marryy Bktbll benimkide baş aşağı kanala girmiyor son kontrolde doktorum günde 3 saat yürü dedi🥶 rahatsız olup kanala girmesi için🙄
Zeynepmese Bktbll yaa hemoroit olman kötü olmuş inşallah zorlamaz normale. Benim aksine afedersin bol bol büyük tuvalete gitmeli geçiyor günlerim 😑
Yrentnc Busealp bol su iciyormusunuz birde hareket etmeye çalışın ne fazla ne az biraz yürüyün mesela dinlenin sonra tekrar çünkü fazla hareketli oluncada şişme oluyor
Zeynepmese Busealp bilmiyorum çaresi nedir ya ellerimi sabah kalktığımda oynatamiyorum bile 😔 birde uyuşuk bazen sızlıyor karıncalanıyor.
Bktbll Marryy ben ev işini yapıyorum yürüyorum kalkıyorum ama yok girmiyor 🙈 perşembe günü cok merak ediyorum ne dicek doktor
BerilinAnnesi Mervenisa genel mi olacaksınız spinal mi? bende haftaya salı olucam Rabbim sag salim kucaginiza almayı nasip etsin inşallah
Berilknur 38+3 olduk bizde hiç bir belirti yok doktorumda ayın 5ine kadar izinli olacakmış başkasına Doğum yapmak istemiyorum ne yapacağım bilmiyorum 🤷♀️
Bktbll Berilknuray canım oda kötü olmuş bende perşembe gününü cok merak ediyorum doktoruma sorucam varmı bi belirti diye☺️Nts de bakalım cıkıcakmı sancı
Nesrin54 Bktbll nişanım geldi ctesi Pazar sabahı da cok az kalan parca geldi sanırımm Onun dısında geceleri cok sancım oluyor ama gunduz bisi yok🙈🤗
Berilknur Bktbll evde doktorun gelme tarihe kadar hareketsiz kalmayı düşünüyorum sonra yerleri elimle silerek işe başlayacağım 😂
Yrentnc Bende 38 hafta oldum çok şükür vücut şişmelerim yok ama aşırı sırt bel ağrısı var bende sanırım kaç gündür yoruluyorum ev işlerinden dolayı belki ondandır diye düşünüyorum heyecanla bekliyorum bende 😊🥰
Nurdan_flz1 Zeynepmese benimde öyle ama bu mevsimsel bir şey sıcaklardan dolayı .. genelde yazın hamile olan anne adaylarının hepsinde oluyor malesef