G_A45 bende onu anlamıyorum mesela arkadaşım var benle aramızda sadece 5 gün var o 33+1 gittiğinde 2 kg bebeği gayet iyi demiş ben 34+0 gittiğimde 2184 gr çıktı ama benim dr biraz zayıf kalmış dedi arkadaşla konuşuyoruz onun dr göre benim bebeğin kilosu gayet iyi ama benim dr göre biraz zayıf ilginç olan . Zaten ben 3000 eşim 3200 doğmuş tutupta 4 kilo olsun demiyorum ama en azından biraz toplu olsun istiyor gönül:) başta çok takıyordum ama dediği gibi 3000 bulursa gayet iyi bence zaten bi çok dr doğum kilosunu 2500-4000 arası diyor takmamak gerek her bebeğin gelişimi aytı