Papatya24 benimde adetime 2 gün kala 19 çıkmıştı iki gün arayla test verdim ben üç defa ikincisi 41 üçüncüsü 179 çıktı. Salı günü doktora gittim keseyi göremedi ama kan verdim 1450 çıktı değerim yarın tekrar hastaneye gidip kan vericem.. değer yükseliyor ama keseyi de görürüz inşallah ve sağlıklı ilerler. Bizim gibi kayıp yaşayanlar için bu süreç sancılı maalesef.. Rabbim hayırlısını versin hakkımızda inşallah 🤲🏼💜