Papatya24 ya ben mayısta kimyasal gebelik gecirdim malesef degerim 17 den dustu ve adet oldum ondan oncede kurtaj olmustum 1.5 yilda 2 kurtaj 1 kimyasalim var .napalim kismet. Kimyasal gecirdim sonra hamile kalmadim şimdi adetimi bekliyorum adetim gelsinde gidip bi prolaktinime baktirayim diyorum kaç aydir nasip olmadi hasretle bekliyorum bi an once adet olsamda gidip bi gorunsem doktoruma dularinizda benide anin lutfen ❤