Mucizem-def ikizannesi2985 tamam canım teşekkür ederim bende adet günümden 2 gün önce yaptım test silikti kan değerm 19 du iki gün sonra 41 oldu iki gün daha geçince 179 oldu. Yarın ilk muayene için doktora gideceğim umarım herşey yolunda olur.
Mucizem-def ikizannesi2985 bir düşük birde erken doğumla bebeğimi kaybedince ister istemez tedirgin oluyor insan ama inanıyorum iyi olacak herşey Allah’ın izniyle 🤲🏼💜
Alyahira Papatya24 canim var gibi ben 2. Çizgiyi gördüm çok erken olduğu için silik çıkabilir🤷♀️ 2 3 gün sonra tekrar dene daha net çıkabilir 🤗
Sinemtnm Papatya24 canım ben gördüm inşaAllahhh sağlıkla kavuşmak nasip olur ben gördüğüm için var diyorum 🙈
Papatya24 Çok teşekkür ederim kızlar hepinize inşallah vardır sizin de görüyor olmanız bile mutlu etti hayırlısı olsun hepimiz için🥰🐣
Umutluuu Papatya24 çook silik var gibi sanki. Bir de adetinize 3-4 gün varmış. Bence bikaç gün daha bekleyip yeniden yapın. İnşallah vardır.
Papatya24 Esa12 hızlı resim yükle sitesine dosya seç diyip fotoyu seçip yükle diyorsunuz sonra altta forum yazan yerde çıkan linki kopyalayıp buraya kopyalıyorsunuz
Papatya24 [url=https://hizliresim.com/vWyiLL][img]https://i.hizliresim.com/vWyiLL.jpg[/img][/url] Kızlar testi bambaşka bi markayla tekrarladım yine 5 tl lik ama şimdi tekrar yaptım ve bu sefer iki gün önceki kadar hayali değil bariz çizgi silik ama yine sizce de öyle mi heyecanlandım🙈
Papatya24 MehZey vercem inşallah aile hekiminde versem sonuç yarın öğleden sonraya kalıyor yarın da arefe günü yarım gün olabilir o yüzden özele gitcem eşim izin alabilirse işten😊
Papatya24 MehZey Bugün olmam gerekiyordu büyük ihtimalle. Şimdi doktora gidiyorum olumlu olumsuz yazarım sonucu😊
Papatya24 MehZey Önceden bir kaybım var maalesef o yüzden erken önlemimi almak istiyorum varsa bayram araya girmeden
MehZey Papatya24 bekliyoruz daha erken olduğu için testte silik görünüyor bebeğin henüz çok ufak umarım tutunur ve herşey gönlünce olur haber alınca etiketle beni 😌
MehZey Papatya24 iyi yapıyorsun tabi bende geçen bayram hamile kaldığımı öğrenmiştim bayramdan sonra hastaneye açılır açılmaz kan vermiştim 🙈
Papatya24 MehZey Doktora gittim 20,69 değerim daha tam günüm geçmediği için normal olduğunu söyledi çok şükür inşallah sağlıklı ilerler🙏😇