Deletedmom416 canım ben kullandım o ay hamile kalmısım bende Bi düşük yaptım adetlerim düzensizleşti doktor bunu kullan dedi düzene girsin DİE 4 ay geçti kürtajdan sonra bu ilacı adetim düzenlensin die 15 gün kullandım ben günde 1 tane adetimin 3.günü kullandım benim rahstsızlıgıma göre böyle verdi her hastaya farklı verilir bu ilaç dedi neyse ilaç bitti adet günüm geldi ama ilacın bitince tüm belirtilee hamilelik belirtisi doktoru aradım böyle söyledi neyse eşimde hevesli test almıs gelmiş Bi yaptım umudum yok ama ilac kullanıyorum bu ay DİE hamile olmayı aklımdan sildim degildir dedim Bi baktım minnoşum bana merhaba anne dedi koyu 2 cizgi cıktı 1 hafta bekledim testten sonra kan vermeye gittim 5 haftalık hamilesin dedi doktor 🤷🏼♀️😂