Defnederen Yaa olsun üzülmeyin moralinizi yüksek tutun hep. Kendinizi ona odaklayarak yapmayın ben 1 buçuk sene uğraştım her adet olduğumda hüngür hüngür ağladım. En son da doktora gittim duphaston verdi adet olcaksın dedi ama ilaca başladıktan sonra 10 günün var 10 gün içinde 5 kere bir gün olup bir gün olmayacak şekilde ilişki olacak dedi hiiiç olacak ümidiyle yapmadık. İlaç bitti adet olmayı bekledim olmayınca internetten araştırdım ilacı burda bir arkadaş sayesinde gidip hiç ümitsiz test yaptım ve olmuştu. 1 buçuk sene boyunca o kadar ümitliydimki her ay oldu ya diyordum kendi kendimin psikolojisiyle oynamışım resmen. Rabbim doğru zamanı bekliyor hiç kendini yıpratma canım inşallah en kısa sürede o güzel mutlu haberi alırsın 🤲🏻🤲🏻🌸 Gerekirse belli bir süre forumdan uzak kal beni çok etkiliyordu burası kafamı dinleyip tekrar geri gelmiştim.