Gizemnaz_
Gizemnaz_ canım hiç umudunu yitirme bende pcos görünümü var eşim dısında hiç kimseye pcos oldugunu söylemedim pcos diyimce direk cocugun olmaz diyorlar genelde insanlar ben 5 gün sabah akşam duphaston kullandım adet oldum adetin 2. Günü femara sabah akşam 5 gün boyunca kullandım suan inşallah hayırlısıyla kucagımıda alırım 12+4 haftalık hamileyim hiç umudunu kaybetme öyle güzel bir zamanda olur ki dersin ne kadar iyi oldu suan olması ne daha erken ne daha gec hamileyim suan sana bol bol dus edicem