Gizemnaz_ inşallah kalbinden geçen olurr canım. Ama olmazsa da üzülmee ben çok üzüldüm üzülerek elime hiç birşey geçmedi herkes doktora git dedi gitmedim gitmicem dedim Rabbim isterse olur dedim sonra 2 3 ay daha olmayınca eşim dedi bu böyle olmayacak hadi gidelim için rahatlasın iyi ki gitmişim kocaman bir kistle karşılaştım tabi yine Allah tarafından gelen birşey umarım kan testimde de çıkar sağlıklı olur hemen heveslenmek istemiyorum hayal kırıklığı yaşamak çok zor. İnşallah olur seninde bu sefer tutmuştur ama olmazsa da sende bir kere doktora git doktor eşliğinde ilaç kullan günde bir tanesinin faydası ne kadar olur hiç bir fikrim yok