MYstryy ya ben o düşük olayını yaşadım bacaklarımdan kan akarcasına aşırı şiddetli bir ağrı olmuştu ama sonra kanama birden azaldı bide kanamam varken gittiğimde düşücek bebek çok aşşada dedi doktor daha ikinci kontroldü düşük yapıyorum diye gittiğim gün gitmeden hemen önce kanamalar azalmaya başladı o gene gitmiş bebek rahim ağzına tutunmuş düşerken kendine damar bulmuş ve kalbi atıyodu onuda şeyden anladım renkli ultrasona yolladılar orda annem sordu adamda bunu şuan söylemek hiç doğru olmaz dedi ama kürtaj olucağımı biliyodu atmasa atmıyodu derdi neyse işte öyle bişey atlattık. Bu sabahta uyandım siyah gibi bir kanama gelmiş ve ağrım dünkü gibi yok çok fazla da gelmemiş pedin orta kısmını doldurcak kadar nasıl bişey çözemedim ya kanama var pıhtılar var bebek nasıl duruyo bu duruma göre anlam veremedim ben yarın gene gidicem