Kizlar dün biraz uzak yola gittim ama çok uzak değil 1 saat falan gittiğim yerdede biraz yürüdüm ettim dönüceğimiz zaman kendimi yorgun hissettim dönmeden lavaboya gittim pembe minicik nokta gördüm sonra peçeteyle içeri doğru bastırdım çok azıcık peçeteye gelmiş neyse sonra eve geldik üstüme rahat bişeyler giyip bolca su içtim fitil falan attım hiç bişry gelmedi lavaboya bile kaç kere gittim hiç bişey yoktu nokta kadar bile sonra fitil gelmiş biraz sabah onunla karışıl gene bir pembelik vardı ama sonra ben sildim baktım fitil attım falan baktım gene temiz bişey yok ağrım falanda yok dün çok yorulunca belim ağırdı geçti oda coraspin kan sulandırıcı iğne falanda kullanıyorum coraspini içmedim bugün çoğaltır falan diye ama dediğim gibi dün bir kere oldu gece falan kaç kere kontrol ettim hiç bişey yok bugün sadece fitille öyle pembelik gelmiş ama çok açık pembe sonra sildim ettim fitil attım elimede hiç bişey gelmedi böyle olan varmı yorulmakla falan ilgisi varmı