derinsvy sakın öyle düşünme ben aksine 5 aylıkken daha beşiğinden arabasına aldım ve hep hayalini kurdum sağlıkla kullanmayı nasip edecek Allahım bu defasında dedim her doğum aynı değil sonuçta ilkinde olumsuzluk yaşadık diye bundada böyle olcak diue bir kaide yok hep pozitif düşün ve hayalini kur o güzel günün stres yapma kesinlikle ve inanıyorum sağlık ve mutluluk dolu bir doğumla kucağına alacaksın canım 😍🙏