nuryadaperi benim gittiğim özel konforunda izmitte yaşıyorum ben Alikahya kadın doğum ve çocuk hastanesi sadece doğum ve çocuk üstüne olduğu için çok temiz, bakımlı, doğum odaları servisleri çok güzel, dekorasyona da önem verilmiş, randevu sistemine düzenli uyan dakik bir yer doktorları da bir o kadar profesyonel. Oğluma doğum yaptığımda aşırı memnun kaldım en sevdiğim yanı mahremiyete öncelik vermeleriydi ameliyathanede bile hep bayan personeller vardı. Şimdi ikinciye hamileyim inşallah yine orada doğum yapacağım Rabbim böyle hastanelerin sayısını artırsın inşallah.