Özel-devlet ikisinde de 32. Haftadan itibaren girmemi istedi doktor. Ticari kaygı yok bir çok yerde bu şekilde diye biliyorum.
Ayrıca Ben girilmesi gerektiğini düşünüyorum. İlk hamileliğimde ben bir sorun yok sanarken 10 dakikada bir düzenli (80lerde) sancılarım çıkmıştı 33+3 idik. Doğumu durdurmak için hastanede yattım vs. Sancıları hissetmemiştim. Yani girin. Özellikle kasılma vs hissediyorsanız kesin kesin girin.