Hazal2020 3461 ben 29+2 de gittim seni son kez 1 ay sonra cagriyorum sonra daha sık görüşücez dedi gidicegim zaman 33+2 olmus olucam kesin nstyede sokucak
Miniginannesiiii1111 nuryadaperi bende özele gidiyorum doktorum 34 ten sonra başlıyorum ben dedi 35 te nst ye gireceğim Allah’ın izniyle inşallah sağ salim yani bilmiyorum o yüzden her hastane farklıdır belki
m_yel nuryadaperi devlette de aynısı, ticari bir politika değil yani. 27. haftadan sonra erkende olsa doğum başlatabiliyor eğer sancınız varsa ilaç ile müdahale edip erken doğum olmasını önlemeye yönelik, bebek 40 haftayı ne kadar tamamlar ise o kadar iyi
Merveee07 nuryadaperi canım bende 35 den sonra aldı nst ye briinde kendimm gittim acil sanxim var diye 35 de aldı sonra 37 de gittim işte yeni kendiisi istedi ilk defa doğum yaklaştığı için kendiisde bayram iznine çıkacaktı ama rutin olarak nst 34 den sonra filan düzenli bakılmalı çünkü bebeğin kalp atışları stresi filan da ölçülüyor sadece sizin sanciniza bakılmıyor o yüzden önemli
Rabiae nuryadaperi 32 haftaligim 30 haftalıklikten doktor başladı nst ye.. üniversite hastanesine gidiyorum bebeğim iki hafta önden gittiği için iki haftada bir kontrol nst çekiliyorum .
Ececem nuryadaperi 135 TL muayene 50 TL nst ücreti bence halinize şükredin :D benim de 32 de başlayacak ama ben 15 gün değil 10 gün içinde tekrar gideceğim. Sömürecek yer arıyor hastaneler
nuryadaperi Ececem evet ne yazık ki… ama her seferinde nstye girmeyebilirsiniz siz. Ben bayram dolayısıyla doktor olmayacak diye 10 gün arayla kontrol oldum nst yeni çekildi diye istemedi. Şimdi 15 gün sonra giricem.
Edsn Busemy peki nar nasıl çekiliyor ben bayram sonrası gideceğim ve 32.haftamda olacağım için çekerler büyük ihtimal 🤔
Busemy Edsn göbeğinize 2alet bağlıyorlar 15dk falan o şekil yatıp bekliyorsunuz bebeğin durumunu ölçüyorlar çıkan sonucu doktora gösteriyorsunuz bu şekilde
Tstnptt nuryadaperi bnm de özel hastane cnm bugün gttm 35. Haftayım doktorum 36dan önce gerek duymuyorum dedi belki haftaya yaptırır belki de yaptırmaz
Edsn Busemy ay iyi ben alttan muayene tarzı birşey diye tedirgin olmuştum kolaymış rahatladım şu an çok teşekkür ederim 🤗
Busemy Edsn alttan muayene etmezler suan doğum yaklaşınca açılma var mi diye bakarlar sadece zaten sürekli gittiğin doktorsa söyle bir daki geldiğinde alttan muane edip bakalım der açılma varmı diye Ya da nst de sancın çıkarsa bakarlar