38+4 olduk üstelik
kızımda 4 kg ya yakın doktor bu yüzden normale sıcak bakmıyor. Catı muayanesinde olumsuz birşey demedi. 40 a kadar yolu var ama 40 tan sonra 42 ye kadar beklemek baya riskli hergün kontrol edilmesi lazım çünkü dışkısını yapabiliyormuş. Bu riski almak mantıklı gelmiyor. Sizin düşünceleri niz neler? Bekleme konusunda. Görünür bir risk yok ise doktor aileye bırakıyor kararı.