Beste Duyguakinnci ayy inşallah cnm yaa son zamanlar geçmez oldu bizi de haberdar et bari merak ettim ☺
Glraras 41+1 sabah 7den beri hastanedeyim. Açılmam 1cm😔 sancılarım git gelli. Sabaha kadar buradayım inşallah sağlıkla alırım kızımı kucağıma🙏🏼
TubaMustafaDurmaz Glraras gelmesi için yaptığınız doktorunuzun önerdiği bişi var mı bende 40 haftalık oldum
Duyguakinnci Glsmarf 2 adet çanta hazırladım biri bebeğim için diğeri kendim için. İnternetten araştırdığım ve çevremden gördüğüm kadarıyla kendime göre tamamladım çantamı 😊
Melmus 36+2 oldum . Bende de bir belirti olmadı şimdiye kadar. Yalancı sanci olayı nasıl oluyor. Bana bilmediğim bor ağrı girerse hastaneye koşarım gibi geliyor 😂
Duyguakinnci Melmus Düzensiz oluyor ve pozisyon değiştirince geçiyor 😊 eğer geçmezse, giderek artarsa gerçek doğum sancısı oluyormuş 😄
Emos2424 Duyguakinnci 39+5 gunlugum bende galiba bu gece gelcek gobegim cok sertlesiyor bide arada bi vajinaya agri giriyor 😂
NihalDemirciakr Duyguakinnci evet sizin hala biraz vaktiniz var 🙈🙈 rabbim sağlıkla kavuştursun inşallah 🙈 bizde bekliyoruz hayırlısı bakalım 👼🏻
TubaMustafaDurmaz Mimosa bende 40 haftalık oldum oğlumu bekliyorım normal doğum olsun istiyorum doktorunuz ne diyor
Mimosa TubaMustafaDurmaz doktorum kararı bizim vermemizi söyledi karsilasabilecegimiZ riskleri sıraladı ve normal doğum istediğimize dair imza aldı 41 den sonra bekletmiyorum diyede ekledi