Duyguakinnci 39+3 nst de sancı var ama bende yok, acilma yok, doktorda en fzla 40+2ye beklerim cok beklemek bebek icin sakıncalı sancin cikiyo acilmasi lazmdi diyor 😔 pzt goruscez suni sancı verck olmazsa sezeryan, beklese belki gelir kendi sancim acilir o zaman 😕