Kubraaaa 37+1 çatı ağrısı çok oluyor da sancı hiç yok arada sertleşiyor karnım belirti mi bilmiyorum heyecanla bekliyoruz 😁😁
dorukayra Kubraaaa günlerimiz aynı cnm bzde 37+1 uz 😊 beklemedyz artik heyecan dorukta arada sancilar oluyor ama dinlenince geçiyor nasip bakalım ne zaman gelecek miniklerimiz 😍😍
Glsmarf Duyguakinnci aminn hepimizinki inşallah çantamızıda hazırladık artık heyecanla bekliyoruz bakalım siz hazırladınızmı çantaları
Busraaras 37+3. Olduk bizde ama karnımın düştüğünü söylüyorlar yakında gelir diyorlar dün skşam azıcık kasıklarımda regli ağrısı hissettim ama şuan için bişey yok