Nesityyy canım hwrseyin bir zamanı var sadece biraz kendini akışa bırak bende 1. Yılımda adet gecikmem oldu ve dr a gittim dr o kadar negatif konuştu ki bütün hersey bitmişti benim için eşim hiç bir şekilde sorun etmedi başka dr a gittim oda tam tersi büyük bir sorunun olmadığını ilaç tedavisiyle hal olacağını söyledi ilaç kullandım olmadı başka bir dr gittim oda aynı şekilde ilaç ile düzelir dedi sıkma canını vs sonra rahim filmi çekildim hiçbir sorun çıkmadı gayet hersey yolundaydı ama biz artık sabırsızlanıyorduk çatlatma iğnesi denedik 2 kere olmadı en son Tup bebek yapalım dedik kliniğe gittik dr önermiyorum dedi basit ilaçlarla hamile kalacağımı söyledi ama biz o kadar bunalmıştık ki ilacı kabul etmedik tup bebek isteğimizi direttik dr tamm dedi hazırlıklara başladık yumurta toplandı dollendı ve 1 ay dondurduk daha iyi sonuç alalım diye sonra transfer oldu ve çok şükür tuttu ama o da ne bir sorun vardı tutunmuştu ama kese oluşmuş ama bebek yoktu içinde 12. Haftaya kadar bekledik nolur nolmaz diye sonunda kürtaj oldum ve hemen sonrasında yurt dışına taşınmak için evi toplamaya başladım be kafam tamamen boştu tabi kimsenin bana çocukla ilgili soru sormasına izin vermiyordum hatta anneciğime kaç kere kızdım bundan ötürü kayınvalidemde aynı şekilde neyse yurt dışına yerleştik yeni her yeni kültür geziyoruz tanımaya çalışıyoruz derken hamile olduğumu öğrendim ve tek bir ilaç dahi kullanmamıştım bizim için çok Şaşırtıcıydı hatta başta inanmak istemedik ve aslında en önemli şeyi anladık rabbim ol demedikçe hiçbir şey olmaz ve başka birsey Daha öğrendik kafamız tamamen boş ve rahattı herseyi akışına bırakmıştık çocuk düşüncesi falan yoktu kafamızda bunu bu şekilde uzun anlatmamın sebebi o kadar şey denedik bizimde olmadı ama ne zamanki bıraktık uğraşmadık oldu sana tavsiyem hiçbir şekilde üzülme kafana takma ve kimin ne dediğine bakma soranlara uygun dille bu soruyu sormamaları gerektiğini söyle inşallah rabbimin izniyle en yakın zamanda hamile kalırsın dualarım seninle olacak 🤲🏽