Nesityyy sen beni bı gorseydin bir ton doktora gittim ve doktorlar artık dönüp bana boşuna gelme bı sorunun yok eşininde yok sadece kafaya takmayın zamana bırakın dedi ağlayarak Eve geldim kaynanam annem torun yok mu diyince dusunmuyoruz daha diyordum halbuki içim içimi yiyordu kimsenin haberi yoktu sonra bebeği komple aklımdan çıkardım ilişki sonrası hemen kalkıp duş bile alıyordum normalde uzanmam lazım ama kalkıyordum o derece bebeği çıkardım aklımdan işime gittim evime geldim ve sana yemin ederim o ay hamile kaldım hemde ikiz sonra birini kaybettim ve diğeri sağlıkla doğdu 🙏 diyeceğim o ki hiç kafaya takma akışına bırak eminim olacaktır 🙏