Benimki de bir ayrı cesitti hastalık derecesinde takıntı yapmıştı bana problemli bir evliliğimiz vardı eşimle bebek haberini aldıktan sonra biraz duzeltik derken bir gün yine bir tartışmamız oldu tutturdu beraber yaşayalım siz birbirinizi oldurursunuz bir evde yapma etme ne alaka iki senenin üstüne ev eve olur mu vay efendim yok anlamadı ben seni yanımda istiyorum gül demiyorum sana solma diye ben sana ölürüm oğlumu it diye kapıya baglamam ama sen benle otur , anne dedim seni seviyorum dedim ilk heyecanlarimiz bunlar iki senedir kapımız ayrıydı istersen her gün gidelim gelelim yakın oturalım ben besigimi kendi evime kurayim,anlamadı oğlunu da gitti geldi doldurdu en sonunda yapamıyoruz biz bisanalim sende çocuğunu buyutursun başkasıyla yasin daha çok küçük dedi getirdi bıraktı babamın evine , değmez insanlarmış karşımızda niye böyle oldu diyebileceğimiz bir muhatap bile yok gözünün yaşına değmez bir kizimsin sen benim okuluna devam et mesleğini eline al biz bakarız torunumuza paşalar gibi dedi birşey diyemedim bende, eşimi çok seviyorum ilk aşkım çocuğumun babası iki senedir aynı evi paylaştığım adam canımın içi resmen ama aynı duyguların yarısına sahip değilmiş bir ay oldu beni ne aradi ne sordu esyalarimi gönderdiler baba evine bu hafta aciyorlarmis boşanma davasını,yapmaz dediğim herşeyi yaptığını gördüm bu süreçte kadınlar kızlar şehir şehir gezmeler fotoğraflar begenmeler,eski kız arkadaslarima bile musallat olmuş tanımadığı için kızlar dönüp Melike senin kocan değil mi bu adam hayırdır insallahbile dediler çok utandım, kaynana kaynata koca adına ne derseniz hepsinin içinde varmış biraz el birliğiyle yıktılar yuvamizi, zorumuza giden şey hakkımızda hayırlısıdır kızlar, yarına kalsada yanına kalmaz kimsenin❣