AyeKantar kendimle celistigim felan yok anladıgını savunup anlayamamıssın işte. Sen genelleme yaptgın icin bende onu genelleme yaptım. İyi kaynanalar ykkmu elbette var. Ama burda hersey karsılıklı degil işte. Gelini kötü olan iyi kaynana da var, kaynanası kötü olan iyi gelinde var. Ne yazcagznıza karısmıyorum. Mesajınızda büyük konusmussunuz inşallah aranız bozulmaz da hep öyle olur kınadıgınız seyi yasamazsınız ne diyim