Gozdeyuksel Tugce1803 yok aşağıdan bilgi aldım normal de ali beyin doğum ücreti daha fazlaymş ama hastaneden kaynaklı doktor değişimi olduğu için eski ücretten olacakmış
Tugce1803 Gozdeyuksel hadi ya iyiymiş bende onu merak ediyordum. Çünkü Ali bey doçent olunca doğum ücreti de farklı olır diye düşünmüştüm. Muayene ne kadar ödediniz acaba
Gozdeyuksel Tugce1803 evet baya pahalıymış doğum ücreti 5 civarı dediler baştan beri devam eden olduğumuz için sizin ücret değişmicek dediler çok sevindim buna 😊bi muayene ücreti de pahalı dediğiniz gibi 150 TL ödedim muayeneye
Gozdeyuksel Tugce1803 evet diğerlerine göre pahalı ama elde yapcak başka birşey yok en azından memnunuz yeni biri daha gelmiş bayan doktor internetten araştırdım pek yorum yok ali beye devam artık bu saatten sonra oda gitmez inşallah😀
Tugce1803 Gozdeyuksel Evet onu bende gördüm ama sonuçta Ali beyden daha alt kademede diye Ali beyden de memnun kaldım diye bakmadım hiç☺️İnşallah gitmez daha da kimi bulurum bilmiyorum🤦🏻♀️
Gozdeyuksel Tugce1803 bi bakayım dedim netten hiç bir yorum yapmamışlar .inşallah ya oda giderse kimse kabul etmez artık 😅
Gozdeyuksel Tugce1803 hayri bey durum paylaşımı yapmış çok yakında diye bi bilginiz var mı muayene mi açıyor acabah?
Gozdeyuksel Burcu3506 medifemadayken ona gitmiştim ama karataşa geçince devam edemedim şimdi görünce de merak ettim yakına mı geliyor acabah diye çok iyi bir doktordu şimdi medifemada ali irfan beye gidiyorum
Gozdeyuksel Burcu3506 anladım kendisi çok iyi bir doktor bakalım yakında açıklama yapar muayene açıyorsa