Gozdeyuksel Adet tarihimi sisteme 9 nisan yazmışlardı daha önceden doktor da sordu 9 nisan mı diye aslında 4 nisan ama geç döllenme oldu şu anda da 7 nisanla uyumlu gidiyor dedim. Oo sen çetele mi tutuyorsun yarın öbür gün şu kilo desem üzülürsün dedi. Sonra örnek verdi 3 arkadaş hamile kaldınız 4 nisanda senin bebeğin 2300,diğeri 3200 bir diğeri 4100 olsa ee neden öyle sonuçta hepiniz aynı gün hamile kaldınız dedi. Bende ne alakası var Ali bey her bebeğin gelişimi kendine özeldir. Benim bebeğimin zayıf olduğunu göstermez dedim ki sağlıkçıyım gayet iyi biliyorum herşeyi sorduğunuz için söyledim adet tarihini belki değiştirirsiniz diye dedim.Ben öyle deyince muayeneye aldı baya detaylı inceledi. Ben sağlıkçı olduğum için muayene ücreti 123 lira ödedim☺️