Denodeno Bende Ali irfan beye gidiyorum 7. Haftamız iki kere gittik muayene gayet güzel ilgilendi gibi şimdilik bebek daha belirli olmadığı için şimdilik iyi bi doktor benim için
Gozdeyuksel Tugce1803 gerçekten mi bereyle anlaşmalı olacak acabah 🙄 ee sen gelirse ali beyi bırakıp Hayri beye mi geçersin
Tugce1803 Gozdeyuksel Ekimde açacakmış eğer fiyatı uygun olursa ve artık yer değiştirme durumu olmazsa hayri beye geri geçerim
Gozdeyuksel Tugce1803 netleşince haber verirmsn bana da gerçi instagramdan bilgilendirme yapar ordan da görürüm bakalım Nasıl bir yok izlicez
Denodeno Tgb3525 evet gidiyorum bize de biraz öyle geliyor ama bilgisi iyi olduğu için onunla devam ediyorum başka doktora gitmedim hiç ne gibi ilgisi olmadı
Tgb3525 Denodeno muayene suresi 5 dk bile sürmüyor soru sormama firsat vermiyor sanki hani hemen oldu bittiye geliyo 2 defadir. İnsallah boyle devam etmez.
Neseli5 Tgb3525 kesinlikle katılıyorum ne yapacağımı şaşırdım doğrusu kafam karışık doçent olması beni tutan şey ama dediğiniz gibi sorularımın cevabını alamıyorum
Denodeno Tgb3525 evet sanırım yoğunluğundan dolayı bu şekilde diye düşünüyorum ama ilerleyen süreçte biraz daha sürüyor bebeğin organlarına falan bakıyor birde cinsiyeti 13 te tahmin etti 16 da tam öğrendim tahmini de tutmuştu
Tgb3525 Neseli5 Tanıdığım biri gecen ay doğum yaptı mesela cok memnun bu doktordan. Kafam çok karışık