Tugce1803 Gozdeyuksel Yaa Hayri Bey paylaştı instagramdan🤦🏻♀️ama 2-3 ay torbalıdan hasta taşınacakmış öyle dedi özelden konuştuk. Öyle bile olsa 6-7 aylıktan sonra yine sıkıntı olacak benim için🤷🏻♀️
Tugce1803 Gozdeyuksel Ben üzüldüğümü söyledim Hayri bey de oraya gel devam ederiz dedi bende uzak olduğunu aracımız olmadığını söyledim. O da şimdi ne kadarlıksın dedi 15 haftalık dedim o sırada 2-3 ay torbalıdan araçla hasta taşınacak dedi🤷🏻♀️
Gozdeyuksel Tugce1803 ama oda zor ki o yol gidip gelincek her türlü ya sonrası ya da acil bi durumda 🙄 ben en son detaylı yı yaptırdm 2-3 hafta zamanım var ali beye gidenlerden bilgi almak lazım yoksa diğer seçenekler mecbur
Tugce1803 Gozdeyuksel İşte evet zor sonrası kendim gidip gelemem aracımız olsa neyse ama acil bir durum olsa yine açıktayız. Randevumu değiştirdim 30 u almıştım Hayri bey için şimdi Ali bey e değiştirdim🤦🏻♀️
Gozdeyuksel Tugce1803 aynen daha büyük skntı. Sizin rutin kontrol mü ? Bi deneyin bakalım doçentmş sanırım ali bey yorumlar da güzel nette inşallah memnun kalırsınız da benim içinde bi ışık olur
Tugce1803 Gozdeyuksel Benim cinsiyet kesinleşecekti üçlü test yapılacaktı🤷🏻♀️Perşembe günü gidicem haber ederim☺️
Tugce1803 mikican O da ayrılacakmış ama ne zaman bilmiyorum🤷🏻♀️Hayri bey pazartesi orda salı ayrılıyormuş
Seydasvmn Tugce1803 ben ona ilk bebeğimi kaybettiğimde gitmiştim hem kontrole hemde ikinciyi düşündüğüm için aşırı kaderci bi adam ve çok kendini beğenmişti ben hiç memnun kalmadım sonrasındada çok kalmadan gitti zaten
Tugce1803 Seydasvmn Hadi ya🤦🏻♀️Başka doktor yok burda maalesef ben sağlıkçıyım gidince bunu söylücem ve muayenesine bakıcam beğenmezsem artık başka yerlere yönelicem🤦🏻♀️
Gozdeyuksel Seydasvmn seçenek kalmadı iyiler gitti çıkmazdayız resmen şimdi siz ona gitmiyorsunuz o zaman
Seydasvmn Tugce1803 aynı şekilde bi arkadaşım daha gitmişti oda aynı şeyi söyledi kaderci yaklaşıyor die tabiki herşey allahtan ama doktordan duymak istediklermiz o değil