maggie Monnarosaa Allah şifa versin inşallah çabucak atlatırsınız bitkisel bir şeyler yapılıyor ama hamilelikte riskli bitkisel şeyler maalesef
Monnarosaa Sinem33 benim ateşim yok canım hep 37 veya 36.6 çıkıyor eğer kendine dikkat ettiysen kimseyle görüşmediysen psikolojik olabilir
Sinem33 Monnarosaa yok sesim.felwn da hep gidik boğaz ağrım la başladı sonra grip oldum.aama ateşim yok sadece bugün kadın doğum doktoruma gidecegim
Melike145334 Monnarosaa Rabbim şifa versın inşAllah en hafif şekılde sız ve çevreniz nerede hasta kardeslerımız varsa atlatırlar
Aag123 Monnarosaa çok geçmiş olsun. Benimde pozitif biriyle temasım oldu ne yazıkki ve bugün gözlerim burnum Boğazım yanıyo . Belin sırtım ağrıyo midem bulanıyo. Psikolojik mi bilmiyorum ama çok halsizim . 38-4 günlük gebeyim
Caqla8001 Aag123 Rabbim şifa versin hepimize beklemek bile can sıkıntısı inşallah çabucak atlatırsınız
Monnarosaa Aag123 temasınız varsa mutlaka test yaptırın ne kadar erken o kadar iyi son haftalardasınız birde aksatmayın 😔😔 umarım birşey yoktur
Caqla8001 Bende 4 gün önce yaptırdım yaklaşık 1 haftadır nezleyim koku tat alamıyorum daha çıkmadı sonuç günlerdir arıyorum sağlık ocağım takipte rapor veriyorum hergün.kandan mı yaptılar testi size
Maviapril Caqla8001 bende 3 haftadir koku alamiyorum. Nezle oldugumu dusundum klima carpti zannettim. Ilk hafta kotuydum halsizlik vardi. Terle uyaniyordum. Halsizlik var ates yok koku alamiyorum. Acaba coranami bu nezle mi anlamadim birsey
Aag123 Monnarosaa ister istemez endişeliyim kendim için değil Bebek için üzülüyorum. Uykularım kaçtı desem yeridir. Şüphesi bile böyle yapıyosa insanı pozitif olanların allah yardımcısı olsun 🙏